Feeds:
Posts
Comments

Archive for January 31st, 2012

Några kort, kanske…

Japp. Jag har gjort det igen. Kort!

Klicka på bilderna för att se dem större.

Read Full Post »

Midsommar i Härjedalen

Jaha, så kan det bli en Midsommarhelg… Fiskeresa till Härjedalen. De andra fiskar, jag fotar!

Klicka på bilderna för en större version!

 

Read Full Post »

En LO jag gjorde för drygt ett år sedan, men som blivit bortglömd…

Fotot är taget på sandstranden i Hartungviken. Cardstocken är Core’dinations som blivit både stämplat och graverat, titeln och de flesta blommorna är utskurna med min Gazelle. Titeln sitter fast på en chipboard från Tattered Angels.  Stämplarna är av varierande ursprung. I övrigt har jag använt blommor från Prima och Wild Orchids Crafts, pearls från Panduro och Distresser.

Read Full Post »